Dla jednego z naszych Klientów w ramach drugiego etapu projektu wdrożenia MS Dynamics 365 została włączona integracja systemu Dynamics 365 z bazą danych GUS przez technologię Web Service wystawioną przez GUS.

Z dzisiejszego wpisu dowiesz się jakie możliwości daje integracja i co możesz zyskać dzięki niej. 

Jakich korzyści dostarcza integracja?

Najważniejszym celem jest zapewnienie spójności bazy danych. Dzięki integracji możemy mieć pewność, że otrzymujemy aktualne dane, bez konieczności ich przygotowywania, gdyż pobierane są automatycznie. Ze względu na dużą ilość i szczegółowość danych w zależności od potrzeb informacje mogą być wykorzystywane w wielu różnych obszarach.

Na czym polega funkcjonalność integracji?

Integracja usprawnia proces wprowadzania nowego Potencjalnego Klienta do systemu CRM, poprzez zapewnienie sugestii danych, na podstawie numeru NIP. Za sprawą synchronizacji, integracja nie będzie nadpisywać już istniejących danych w systemie. Proces pobierania danych z GUS jest niezwykle prosty, ponieważ wyzwalany jest z przycisku tworzenia Potencjalnego Klienta, dostępnego z poziomu formularza. Dodatkowo użytkownik systemu w każdej chwili posiada możliwość edycji danych.

Jaki zakres danych zaczytywany jest z bazy danych GUS?

Dzięki integracji możliwe będzie pobranie danych adresowych i kontaktowych firmy, takich jak: nazwa firmy, kod pocztowy, witryna internetowa, adres e-mail, telefon, kraj, województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer domu, numer lokalu. Na potrzeby tego konkretnego wdrożenia ograniczono ilość danych synchronizowanych do Dynamics 365, natomiast usługa może zwracać wszystkie inne dodatkowe informacje figurujące w bazie danych GUS.

Masz pytania? Napisz do nas

e-max.it: your social media marketing partner