Obsługa ekip terenowych

Obsługa wielu zleceń, realizacja umów serwisowych i utrzymanie historii konserwacji urządzeń to nie lada wyzwanie. Na szczęście istnieje możliwość połączenia wszystkich tych obszarów w ramach jednej aplikacji. Możemy Ci w tym pomóc!

Usługi jakich potrzebujesz

W przypadku jakichkolwiek usterek, obie strony liczą na to, że każdy zgłaszany problem uda naprawić się za pierwszym razem. Możemy ułatwić to zadanie dzięki aplikacji Dynamics 365 Field Service.

Najwyższa wydajność

Realizacja zleceń serwisowych staje się prostsze dzięki wdrożeniu naszej inteligentnej aplikacji Field Service – im wyższa zgodność kryteriów w systemie, tym wydajniej mogą działać Twoi pracownicy. Aplikacja ta:

  1. wysyła zlecenie serwisowe;
  2. sugeruje, w jaki sposób można zminimalizować czas podróży, co maksymalizuje czas pracy;
  3. przypomina o wszelkich niezbędnych umiejętnościach i narzędziach, które będą potrzebne do wykonania danej pracy. 

Co się stanie, gdy zlecenie zostanie zrealizowane? Twój klient automatycznie dostanie e-mail z ankietą satysfakcji, dzięki czemu możesz jeszcze poprawić jakość swoich usług.

Zadowolenie klienta, wydajność zespołu i rentowność są w centrum uwagi każdej organizacji świadczącej usługi w terenie. Poprzeczka jest ustawiona bardzo wysoko.

Michael Schmidt
Michael Schmidt Director, Business Applications - Fellowmind Denmark

Technik czy sprzedawca?

Nie ma co do tego żadnych wątpliwości – technik może być najlepszym sprzedawcą w swojej firmie. Nie musi w tym celu używać trików sprzedażowych – wystarczy zaufanie, wiedza i pewność siebie.

Udostępnianie wiedzy w erze cyfryzacji

Udało Ci się naprawić usterkę. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiesz, co można zrobić lepiej następnym razem. Dodaj swój komentarz do historii zamówień! Twoi współpracownicy będą mogli wykorzystać tę informację przy ponownym kontakcie z klientem.

Przyszłość usług terenowych

Wykorzystanie sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy do usprawnienia konserwacji zapobiegawczej (Predictive maintenance) i nie tylko? Czemu nie! Udoskonaliliśmy możliwości modułu Microsoft Field Service, aby zapewnić Ci dostęp do lepszych narzędzi takich jak sztuczna inteligencja (AI), zarządzanie flotą, zdalna diagnostyka i konserwacja.

Szersza perspektywa

Chcesz mieć pełen wgląd w usługi ekip terenowych Twojej firmy? Zapewniamy ujednolicony transfer danych, który da Ci możliwość przeglądania zarówno pojedynczych procesów, jak i całych etapów jednocześnie. Nasze rozwiązanie opiera się na platformie Dynamics 365, więc zyskasz dostęp do zintegrowanych elementów sprzedaży i obsługi klienta w zakresie usług terenowych.

Usługi zarządzane

Chcesz zwiększyć bezpieczeństwo swoich cyfrowych procesów? Doskonale rozumiemy Twoją potrzebę na lepsze, bardziej elastyczne usługi, które pomogą Ci w prowadzeniu działalności.

Wdrażanie i zarządzanie zmianą

Wdrażanie nowych technologii i wprowadzanie zmian to jedno z największych wyzwań dla dzisiejszych organizacji. Dzieje się tak dlatego, że transformacja dotyczy w równym stopniu pracowników, jak i technologii. W czasie wdrożeń pomagamy Twoim zespołom w zmianie zachowań – wszystko po to, by mogły czerpać pełnię korzyści z technologii.