Najważniejsze korzyści:

  • Efektywnie wykorzystuj zasoby

    Zwiększ rentowność – optymalizuj harmonogramy i rozwiązuj problemy zdalnie. Wysyłaj techników tylko wtedy, gdy ich obecność jest niezbędna.

  • Zapewnij pracownikom mobilnym odpowiednie narzędzia

    Wyposaż serwisantów w nowe mobilne rozwiązania (dostępne w natywnych aplikacjach), których potrzebują, by zapewnić klientom doskonałą obsługę w terenie.

  • Bądź szybszy niż… usterka

    Zapomnij o modelu działania polegającym na ciągłym „gaszeniu pożarów”. Wykrywaj potencjalne awarie szybciej, dzięki funkcji alarmów, generowanych na podstawie gromadzonych i analizowanych danych.

Najważniejsze funkcje:

  • Umowy serwisowe

    Podnieś poziom zadowolenia i lojalności klientów dzięki sprawnej i terminowej obsłudze. Wykorzystuj elastyczne harmonogramy serwisowe (z możliwością powtórzenia tych najbardziej optymalnych). Zapewnij precyzyjną realizację umów oraz bezawaryjne działanie Twoich produktów i usług u klientów.

  • Optymalizacja planowania i przydziału zasobów

    Wesprzyj swój zespół w planowaniu spotkań oraz przydzielaniu odpowiednich zasobów. Twórz szybko optymalne harmonogramy (ręcznie lub automatycznie), wykorzystując intuicyjne narzędzia „przeciągnij i upuść” oraz mapowania. Zwiększysz w ten sposób efektywność obsługi – organizując lepiej pracę zespołu i każdy przebyty kilometr.

  • Zarządzanie zapasami

    Zwiększ efektywność – poprzez lepszą synchronizację zapasów, jasne zasady ich uzupełnienia oraz nadzoru dostaw. Zarządzaj optymalnie zapasami – nie tylko w magazynach, ale i sklepach czy ciężarówkach. Dokładna inwentaryzacja to lepsza kontrola stanów magazynowych, redukcja strat, trafniejsze prognozy zużycia oraz wyższy wskaźnik napraw dokonanych podczas pierwszej wizyty.

  • Mobilność

    Zwiększ wydajność techników, zapewniając im stały, mobilny dostęp do informacji o klientach i wizytach serwisowych, a także instrukcji serwisowych. Intuicyjne aplikacje mobilne kojarzą zlecenia z historią sprawy, informacjami o częściach, konfiguracji produktów, cenach, etc. Dzięki temu technicy mogą sprawnie rozwiązać każdy problem.

  • Potencjał Internetu Rzeczy

    Wykrywaj i rozwiązuj problemy zdalnie – wysyłaj techników tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Rozpoznawaj i rozwiązuj problemy wcześniej, zanim zauważą je klienci. Wykorzystuj w tym celu możliwości zdalnej diagnostyki oraz rozwiązywania problemów. Zwiększysz dzięki temu zadowolenie klientów i efektywność wykorzystania zasobów.

  • Klient w centrum uwagi

    Zapewnij klientom pełen obraz planowanych i zakończonych spraw za pośrednictwem portalu klienta. Zaskocz pozytywnie nietuzinkowym serwisem – wyślij zdjęcie jadącego technika i jego aktualne położenie na mapie dojazdu, informuj na bieżąco np. poprzez SMS. Spraw, by klient był zawsze w centrum wszystkich kontaktów – to niezawodny sposób na lojalność i zadowolenie.