Najważniejsze korzyści:

  • Zapewnij swojej firmie dynamiczny rozwój

    Wykorzystaj inteligentne analizy, by dopasować procesy biznesowe do oczekiwań klientów. Ciesz się wzrostem przychodów i redukcją kosztów.

  • Skoncentruj się na tym, co najważniejsze

    Dbaj o to, by zespół sprzedaży utrzymywał wysokie zaangażowanie i motywację w szybko zmieniających się realiach rynkowych. Eliminuj zjawiska, które rozpraszają uwagę; określaj hierarchię priorytetów.

  • Szybciej zdobywaj klientów

    Błyskawicznie finalizuj transakcje i zwiększaj ich wartość – dzięki lepszej efektywności i współpracy w procesie sprzedaży. Wykorzystuj pogłębione analizy i modele prognostyczne, by zdobywać nowych klientów i sprzedawać więcej dotychczasowym odbiorcom.

Najważniejsze funkcje:

  • Prowadzenie działań na podstawie analiz

    Korzystaj z kluczowych danych, inteligentnie wybranych z ogromnych zbiorów informacji. Dynamics 365 for Sales prezentuje wyniki w prosty, czytelny i atrakcyjny sposób, a ich kontekst jest dopasowany do relacji z danym klientem. To prosty przepis na to, by skoncentrować się na właściwych priorytetach, zwiększać zaangażowanie i… sprzedaż.

  • Osobiste zaangażowanie

    Zapewnij sprzedawcom nowe możliwości komunikacji z klientami. Angażując klientów w dogodny dla nich sposób, zyskujesz informację o ich preferencjach, zachowaniach i trendach. Wykorzystuj tę wiedzę do budowania i rozwijania relacji.

  • Zarządzanie klientami

    Automatyzuj procesy i skracaj dzięki temu cykl sprzedaży, zwiększaj wydajność i obniżaj koszty. Wykorzystuj w tym celu możliwości intuicyjnego interfejsu z wbudowaną obsługą funkcji Microsoft Office 365.

  • Efektywność sprzedaży

    Analizuj cenne dane w czasie rzeczywistym – z uwzględnieniem informacji historycznych. Twórz trafne prognozy na przyszłość i osiągaj dzięki temu zaplanowane cele. Realizuj zadania stale motywując zespół.