O firmie

Zapraszamy na webinarium CRM z HBRP 14.04.2016

Webinarium „Harvard Business Review Polska”

Operacyjny – taktyczny – strategiczny: jaki powinien być CRM w Twojej firmie?

W jaki sposób CRM wspiera rozwój Twojej firmy? Jak powinien funkcjonować, aby w realny sposób wpływać na zwiększanie jej zysków?

Razem z nami zastanów się, czy Twój CRM powinien być:

  • operacyjny, a więc przede wszystkim użyteczny dla pracowników w codziennej pracy. Jak przekonać ich do tego, aby nie traktowali go wyłącznie jako kolejnego systemu kontroli i raportowania?
  • taktyczny, czyli pełniący funkcję systemu wczesnego ostrzegania. Jakie funkcjonalności CRM dają możliwość realnej oceny sytuacji w zakresie serwisu, sprzedaży czy marketingu? Jakich narzędzi używać, by reagować adekwatnie do problemu?
  • strategiczny, czyli pokazujący obraz firmy na tle rynku: czy zagraża jej konkurencja? Jakie są faktyczne skutki jej działań marketingowych?

Trzy różne podejścia zostaną zaprezentowane na przykładzie systemu Microsoft Dynamics CRM w trzech odsłonach dostosowanych do wielu branż, obsługujących różne grupy odbiorców (tysiące klientów, sieci partnerskie, wąską grupę kupujących) oraz działających na rynkach krajowych lub międzynarodowych. Zapraszamy!

Link do webinarium: http://webinar.hbrp.pl/crm/