O firmie

Gazeta Finansowa, 31.01.2014

Możliwości systemu CRM w obszarze efektywnego zarządzania relacjami z klientami przedstawił Tomasz Kozłowski, zajmujący się w Bonair projektami wdrożeniowymi Microsoft Dynamics CRM.

[…] Wybór i wdrożenie odpowiedniego rozwiązania CRM dopasowanego do potrzeb firmy i jej pracowników to pierwszy krok do usprawnienia zarządzania relacjami z klientami. Kolejnym jest umiejętne korzystanie z systemu w codziennej pracy i jego ciągłe rozwijanie. Przede wszystkim należy tu pamiętać, że system CRM jest elementem wsparcia strategii marketingu relacji, jaka została wdrożona w przedsiębiorstwie. Jeśli mierniki dotyczące oceny pracy użytkowników nie są dostosowane do strategii CRM, to cały proces z pewnością się nie powiedzie.[…] Wdrożenie tak kompleksowego rozwiązania jest dla firmy szansą na zwiększenie efektywności zarządzania relacjami z klientami, a tym samym - poprawienie wyników sprzedaży i wyprzedzenie konkurencji. Warunkiem powodzenia takiego przedsięwzięcia jest jednak dojrzałość organizacji do decyzji o wdrożeniu CRM, chęć przejścia na strategiczny model zarządzania oraz świadomość potrzeb i celów przedsiębiorstwa.[…]

Cały artykuł autorstwa Tomasza Kozłowskiego zatytułowany „Jak efektywnie zarządzać relacjami z klientami dzięki systemowi CRM?” znajduje się w styczniowym numerze Gazety Finansowej.