Puls Biznesu, 14.10.2015

Puls Biznesu opublikował artykuł na temat obecnych możliwości i cech systemów CRM, w którym wypowiedział się Tomasz Kozłowski, szef zespołu CRM w Bonair SA. 

[…]Czy chodzi o malucha, czy giganta rynku, przepis na sukces jest ten sam: wysokiej jakości produkty i usługi, a także budowanie trwałych relacji z klientami, co przekłada się na ich lojalność. Narzędzia CRMwspierają realizację wszystkichtych celów. […] Użytkownicy wymagają, aby model pracy i komunikacji wspomagany CRM-em nie różnił się od tego, któryznają z Facebooka czy popularnych sklepów internetowych. Mówiąc obrazowo: oferty do klientów chcemy wysyłać w taki sam sposób, w jaki wysyłamy zdjęcia do rodziny. A producenci softu wychodzą naprzeciw naszym oczekiwaniom. […]

Cały artykuł pt. „Dobry CRM ma cechy Facebooka” możecie przeczytać w Pulsie Biznesu z 14 października 2015 roku.