Erp-view.pl, 21.04.2016

Portal erp-view.pl pisze o wdrożeniu systemu zarządzania środkami pieniężnymi Cash&Go w Provident Polska. Nowy system został uruchomiony w oparciu o autorską platformę Bonair.

Firma Bonair wdrożyła system zarządzania środkami pieniężnymi Cash&Go w Provident Polska. Nowy system został uruchomiony w oparciu o autorską platformę Bonair - CasePro6. Głównym zadaniem systemu jest usprawnienie pracy Doradców Klientów i Kierowników Operacyjnych.Bezpośrednią przyczyną, dla której Provident Polska zdecydował się na wdrożenie nowego systemu, była chęć zmiany sposobu podejmowania gotówki z banku przez Doradców Klienta. Dotychczas odbywało się ono na podstawie czeków. Jednak wraz z rozwojem firmy i jej otoczenia biznesowego, zdecydowano się na opracowanie specjalnego systemu Cash&Go, który pozwoli zastąpić czeki innymi sposobami, np. wypłatami z bankomatów. Jednym z ważniejszych zadań nowego systemu jest więc monitoring i zarządzanie limitami środków pieniężnych udostępnianych Doradcom Klientów.

Trzon systemu do zarządzania środkami pieniężnymi stanowią listy: osób, zleceń, wypłat, umów, przydziałów gotówki, z poziomu których istnieje możliwość uruchamiania wielu procesów, zaimplementowanych zgodnie z procedurami i regulacjami Provident Polska. Cash&Go znacznie upraszcza przyznawanie środków pieniężnych poprzez automatyzację procedur. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy i czasu, a jednocześnie pozwala na wyeliminowanie błędów – mówi Eryk Czajkowski, Kierownik ds. Doskonałości Biznesu i szef wdrożenia nowego systemu w Provident Polska.

Duży nacisk położono na mobilność nowego systemu - jest on dostępny na komputerach i tabletach. Dodatkowo platforma CasePro6 jest znacznie bardziej przyjazna i intuicyjna w obsłudze. Jej ważną cechą jest również możliwość pracy zdalnej poprzez przeglądarkę.

Kolejnym kanałem komunikacji systemu Cash&Go są sms-y, które dla części pracowników stanowią jedyną formę kontaktu z platformą. Wiadomości tekstowe służą do uruchamiania procedur, informują między innymi o wynikach procesów, zadaniach do wykonania, czy ewentualnych nadużyciach. System reaguje tylko na sms-y wysyłane ze służbowych telefonów użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji.

Całość artykułu znajduje się pod linkiem: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/doradcow_klientow_provident_polska_z_nowym_systemem.html