it.wnp.pl, 13.03.2016

Obserwujemy wzrost popularności w zakresie wdrażania strategii omnichannel – mówi Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair. - Coraz więcej dostawców stara się uwspólniać komunikację z klientem poprzez wiele kanałów.

 Jak wskazuje nasz rozmówca, tym samym istotna staje się integracja dotychczasowo wykorzystywanych systemów, takich jak sklepy internetowe z call center, systemem B2B czy portalami społecznościowymi.

- Drugą tendencją jest oczywiście wzrost znaczenia urządzeń mobilnych, zwłaszcza tych wykorzystywanych przez pracowników działów sprzedaży – mówi. - Coraz więcej pracodawców chce dostarczać platformę swoim handlowcom, dzięki której będą mogli obsługiwać klientów na dowolnym urządzeniu przenośnym.

 

Cały artykuł znajdziecie na stronie portalu pod linkiem: http://it.wnp.pl/ktore-systemy-it-sa-kluczowe-dla-firm-przemyslowych-w-polsce,269357_1_0_0.html