CRM

W oparciu o zaawansowaną platformę Microsoft Dynamics CRM tworzymy rozwiązania klasy CRM szyte na miarę potrzeb klienta, uwzględniając specyficzne wymagania różnych branż.


bonair crm button


Sprawdź rozwiązania CRM wspierające:


Dowiedz się więcej o naszym zespole

Nasz zespół składa się z grupy certyfikowanych specjalistów CRM. To dzięki doświadczeniu i wypracowanym procedurom działania, w sposób profesjonalny wspieramy każdego dnia naszych klientów.

By zapewnić najlepszą jakość usług, do każdego projektu powoływany jest zespół doświadczonych programistów i konsultantów o najbardziej odpowiednich umiejętnościach.

Oferujemy:

  • Analizę przedwdrożeniową
  • Audyty rozwiązań
  • Projektowanie i wdrażanie dedykowanych aplikacji
  • Zarządzanie projektami
  • Serwis i utrzymanie

Kliknij tutaj, aby zobaczyć wybrane referencje z wdrożeń systemu CRM: http://www.bonair.com.pl/referencje.html#crm


Więcej o rozwiązaniu Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM doskonale wspiera strategię biznesową, polegającą na ukierunkowaniu na stały kontakt z klientem i zapewnieniu mu jak największej satysfakcji. Znajduje zastosowanie we wszystkich organizacjach, w których kontakt z klientem ma kluczowe znaczenie dla rozwoju biznesu.

W skład pakietu wchodzą narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i wszystkie procesy związane z obsługą klienta. System został zintegrowany z popularnym programem Microsoft Office Outlook. Dzięki współpracy z powszechnie wykorzystywanymi aplikacjami pakietu Microsoft Office, Microsoft Dynamics CRM to wyjątkowo efektywne i elastyczne rozwiązanie.


 

Rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM zapewnia:

  • Większą skuteczność kampanii marketingowych dzięki elastycznym narzędziom do segmentacji, uproszczonym funkcjom zarządzania kampaniami i przydatnym analizom
  • Lepsze wyniki sprzedaży dzięki usprawnionym procesom i dostępowi do kompletnych informacji
  • Obsługę klienta na najwyższym poziomie za sprawą kompleksowej bazy wiedzy na temat klientów oraz  możliwości szybszego reagowania na pojawiające się problemy i podejmowania działań z wyprzedzeniem
  • Lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych dzięki analizom umożliwiającym definiowanie preferencji klientów i przewidywanie ich zachowań
  • Większą wydajność pracowników za sprawą przyjaznego interfejsu programu Microsoft Office, formularzy opartych na rolach, przepływów pracy i zwiększonych możliwości komunikacji

 

Microsoft Dynamics CRM 2015 oferuje następujące funkcjonalności:

Sprzedaż

  • Zarządzanie procesem sprzedaży – ewidencjonowanie kontaktów z klientem i śledzenie cyklu sprzedaży
  • Optymalizacja planowanej sprzedaży – narzędzia analityczne dostarczające kompleksowych informacji o potencjalnych klientach i szansach sprzedaży
  • Tworzenie precyzyjnych ofert przy użyciu zdefiniowanego katalogu produktów
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie pracownikami działu sprzedaży
  • Porządkowanie i rozprowadzanie materiałów sprzedażowych i marketingowych 

Marketing

  • Budżetowanie i planowanie kampanii marketingowych
  • Wybór adresatów kampanii marketingowych (tworzenie i zarządzanie listami marketingowymi)
  • Automatyzacja realizacji kampanii (np. wykorzystanie korespondencji seryjnej)
  • Raportowanie efektów działań marketingowych – ocena skuteczności i rentowności kampanii

Obsługa klienta

  • Kompletny przegląd informacji o kliencie umożliwiający lepsze zrozumienie jego potrzeb i zapewnienie mu kompleksowej obsługi
  • Umowy serwisowe – monitorowanie wykorzystanych limitów ilościowych lub czasowych
  • Łatwe planowanie i zarządzanie usługami (serwis, umowy pogwarancyjne, itp.)
  • Automatyczne kolejkowanie usług przy użyciu dostosowanych reguł przepływu pracy
  • Baza wiedzy z funkcją wyszukiwania